مقالات آرشیو خبر ها
گزارش مالی تیم یوونتوس

گزارش مالی تیم یوونتوس

بر اساس آخرین اخبار باشگاه یوونتوس ایتالیا بعد از 6 سال، سرانجام به سود دهی رسیده و رقمی معادل ۱۹.۷ میلیون یورو در بازار ترانسفر به دست آورده، اما آن را برای تغييراصولی نسل و تاكتيك سرمایه گذاری کرد

راه راه پوشان اعلام کردند که موازنه ی مالی آنها برای فصل مالی گذشته ، سود 2.3 میلیون یورویی داشته است.

سال گذشته آنها 6.6 میلیون یورو ضرر کرده اند ، اما نتایج ورزشی عالی ، فتح اسکودتو ، کوپا ایتالیا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان ، درآمدها را افزایش داد.

ورزشگاه یوونتوس هم بیش از پیش درآمدزایی دارد ، آنچنان که هزینه ی ساخت آن حالا جبران شده است.

با این حال ، آنها اکنون سرمایه گذاری سنگینی برای پروژه ی کانتیسا - که شامل ساخت هتل ، یک کمپ تمرینی و امکانات دیگر نزدیک استادیوم است -انجام داده اند.

درآمدهای عملیاتی از سود 0.1 میلیون یورویی به 10.8 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است ، درحالیکه بدهی خالص مالی از 206 میلیون یورو در سال گذشته به 188.9 میلیون یورو کاهش پیدا کرده است.

لغو یا در اختیار گذاشتن قراردادهای مالکیت مشترک سودخالص 19.7 میلیون یورویی در اختیار باشگاه قرار داد.

با پایان بخشیدن پیش از موعد قراردادهای یورنته ، جووینکو ، مارکو موتا و توز با رضایت طرفین ، مبالغ بدهی یوونتوس به این بازیکنان ذخیره شد.

در مرحله ی اول سال مالی نقل و انتقالات2015-16، این تیم منابع زیادی را برای اطمینان حاصل کردن از تغيير اصولی نسل و تاكتيك برای نفرات اصلی و ذخیره و نیز حفظ کارکنان و بازیکنان مستعد اختصاص داده است.

بنابرین نتیجه عملیاتی طبق انتظار ضرر در بر خواهد داشت.که تحت تاثیر افزایش هزینه های مربوط به مدیریت ورزشی و تغییرات دیگر می باشد. البته با لحاظ کردن سودهایی که در آینده که از نتایج کسب شده در اروپا و ایتالیا حاصل خواهد شد.

هدف باشگاه این است که تعادل پایداری از سودهای عملیاتی کسب شده در سال گذشته را پایه گذاری کند.

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: